Особливості викладання у вальдорфскій школі:

  • вміння, навички та освіта учня починаються з умінь, навичок та рівня освіти вчителя;
  • тісне співробітництво та співжиття з родинами учнів;
  • експериментально-дослідницький спосіб вивчення наук;
  • перевага формування живого творчого мислення простому накопиченню абстрактних понять;
  • навчання через живе переживання.

Особливості вальдорфської педагогіки:

  • викладання, яке виходить з розуміння умов здорового розвитку дитини, базується на вивченні духовного-душевного та фізичного розвитку дитини;
  • викладання основних предметів до 8 класу здійснює один вчитель, який добре знає сильні та слабкі сторони кожного учня;
  • викладання «епохами»: кожен основний предмет викладається на ранковому двохгодинному уроці протягом 3-4 тижнів з метою глибокого занурення у предмет;
  • створення «епохальних зошитів» самими дітьми, що виховує в них відповідальність та креативність;
  • навчання через живе переживання: кольору, руху, звучання музики, поетичних та емоційно значущих об’єктів;
  • перевага формування живого, творчого мислення простому накопиченню «довідкових знань»: іноземні мови як спосіб вивчення культури інших країн, історія як історія розвитку свідомості людства, географія як вивчення умов розвитку людства;
  • робота з природним матеріалом (глиною, деревом, шерстю, каменем) як засіб формування волі;
  • особлива роль музики, гармонійної, що укріплює волю дитини у формуванні її здібностей у майбутньому;
  • експериментально-дослідницький спосіб вивчення наук;
  • колегіальне управління школою;
  • тісне співробітництво з батьками.

Переваги навчання у вальдорфській школі:

  • усвідомлення дитиною своєї індивідуальної свободи і відповідальності;
  • розвиток широкого спектру творчих здібностей;
  • вільне соціальне та професійне самовизначення кожної дитини;
  • формування самодостатності відповідальної особистості.
Кiлькiсть переглядiв: 398

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.